  • 1. Data: 2003-02-10 17:35:48
    Temat: Wynagrodzenia
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Czy ktoś wie?? Bo Piotruś to ciągle zajęty:P
    Czy od każdej wartości wynagrodzenia brutto (umowa o pracę) odejmuje się
    koszty?
    Przykład: Pracownik zostaje przyjęty na pół etatu pod koniec miesiąca, w
    związku z czym proporcjonalnie ulega zmniejszenie jego wynagrodzenie za ten
    miesiąc. Przypuszczalnie, jeśli jest to kowot ok. 40 zł. brutto, po odjęciu
    KUP nie ma dochodu......jak to obliczyć?
    Agata

  • 2. Data: 2003-02-10 19:37:23
    Temat: Re: Wynagrodzenia
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > miesiąc. Przypuszczalnie, jeśli jest to kowot ok. 40 zł. brutto, po
    odjęciu
    > KUP nie ma dochodu......jak to obliczyć?
    ============
    po prostu nie ma dochodu - nie ma podatku - nie ma zdrowotnego.

    Tomek A.

  • 3. Data: 2003-02-10 20:34:19
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Atomek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ten
    > odjęciu
    > ============
    > po prostu nie ma dochodu - nie ma podatku - nie ma zdrowotnego.
    >
    > Tomek A.

    Tzn, że w każdym przypadku odejmuje się KUP?
    Agata

  • 4. Data: 2003-02-11 09:29:19
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Kartka" <s...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Atomek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tzn, że w każdym przypadku odejmuje się KUP?
    > Agata

    za kazdy miesiac - chocby pracowal krocej...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-02-11 16:58:45
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > za kazdy miesiac - chocby pracowal krocej...
    >
    > Boguslaw
    Chyba że cały miesiąc przechorował. Wtedy nie odejmujesz. Ale chocby dzień
    przepracował to już się należą
    PawełJ

  • 6. Data: 2003-02-11 17:03:21
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba że cały miesiąc przechorował. Wtedy nie odejmujesz. Ale chocby dzień
    > przepracował to już się należą
    > PawełJ

    Tak sie dopytuję tego bo Pani w US powiedziała, że pracownikowi nie może
    wyjść dochód zerowy.....

  • 7. Data: 2003-02-11 19:40:04
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Tak sie dopytuję tego bo Pani w US powiedziała, że pracownikowi nie może
    > wyjść dochód zerowy.....
    No bo z drugiej strony cóż to za pracownik co nic nie zarobił :-))
    wot priobliem.
    PawełJ

  • 8. Data: 2003-02-12 01:07:54
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od pawel J -----###

    > Chyba że cały miesiąc przechorował. Wtedy nie odejmujesz. Ale chocby dzień
    > przepracował to już się należą

    jak dobrze pamietam (a piszę z głowy, więc z niczego ;-) ) to w
    przypadku wynagrodzenia za czas choroby sie odejmuje, a w przypadku
    zasiłku nie...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 9. Data: 2003-02-12 06:40:10
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > jak dobrze pamietam (a piszę z głowy, więc z niczego ;-) ) to w
    > przypadku wynagrodzenia za czas choroby sie odejmuje, a w przypadku
    > zasiłku nie...
    Ja używam tego samego źródła informacji :-) co ty, ale mi się wydaje że bez
    względu na rodzaj chorobowego, jeżeli jest cały miesiąc nieobecny to koszty
    się nie należą bo pracownik nie ścierał butów chodząc do pracy.
    PawełJ

  • 10. Data: 2003-02-12 07:17:49
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    koszty
    > się nie należą bo pracownik nie ścierał butów chodząc do pracy.

    Dla przychodów o ktorych mowa w art.12 koszty sa zryczaltowane i nie jest
    wazne czy pracownik zdziera zelowki chodzac do pracy czy też nie. Jeżeli
    uzyskuje przychody w związku ze stosunkiem pracy - koszty zryczałtowane
    przyslugują mu jak nic Art.12 i art.22 ust.2 . Nie ma tam mowy o
    niewykonywaniu lub wykonywaniu pracy. Mowa jest tylko o wypłaconych
    środkach pieniężnych i innych bez względu na sposób i źródło ich
    finansowania.

    Tomek A.