  • Data: 2005-06-03 13:31:03
    Temat: Re: Wyrok, wyrownanie, dochod i podatek
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > No to już całkiem skołowany jestem :)
    > Ale rozumiem że mimo to wykonanie wyroku ma miejsce w *tym* roku ?

    Dla porządku. Wyrok zapadł w zeszłym roku. Wykonanie też w zeszłym.
    Rozliczenie podatkowe miało miejsce w tym roku i w tym roku okazało się,
    że nastąpiły zmiana w kwalifikacji kwot wpłacanych na konto
    (emeryci/renciści otrzymują tzw. odcinki na których są uwidocznione
    składniki). Reszta jest taka jak piszesz. Należny dochód został
    pomniejszony o nienależny z poprzedniego roku. To właśnie m.in. budziło
    moje wątpliwości.
    Rozumiem, że procedura jaką zastosował ZUS była właściwa, a ew. starty
    to inna para kaloszy (wyjąwszy nadpłacone składki zdrowotne).
    Wielkie dzięki i pozdrawiam,
    Piotr