  • 1. Data: 2006-11-10 00:39:24
    Temat: Wyrzucenie faktury - czy mozna?
    Od: tester <t...@t...tester>

    Witam!

    Wziałem sobie fakture VAT za zakup towaru X na firme. Jednak rozmyslilem
    sie i nie chce tego odliczac w firmie(ani VATu ani nic, bo bardziej
    przyda mi sie jako wlasnosc prywatna). Czy moge sobie wyrzucic fakture,
    nie rozliczac jej nigdzie i spac spokojnie?

  • 2. Data: 2006-11-10 08:07:30
    Temat: Re: Wyrzucenie faktury - czy mozna?
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "tester" <t...@t...tester> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako wlasnosc prywatna). Czy moge sobie wyrzucic fakture, nie rozliczac jej

    rozliczyć musisz sie tylko ze sprzedawcą :)