  • 11. Data: 2006-11-14 06:08:01
    Temat: Re: Wyrzucenie faktury - czy mozna?
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ej4b5h$t3c$1@news2.ipartners.pl...

    > są wyroki, w których wyraźnie jest powiedziane, że zaniżanie kosztów

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > jest jednoznaczne z z aniżaniem przychodów

    No to według Twojej terorii pora zacząć generować maksymalne koszty
    (zresztą wszyscy tak robią - tylko czy dobrze na tym wychodzą przed
    fiskusem).

    A ja myślałem że najlepszy jest taki biznes w którym w ogóle nie trzeba
    ponosić żadnych kosztów.
    A koszty mają się nijak do dochodów (mniejsze/większe koszty
    mniejszy/większy przychód - i dobieraj sobie zestawienia).
    A wydawało mi się że fiskusa bardziej interesuje czysty dochód.

  • 12. Data: 2006-11-14 08:04:33
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Jano napisał:

> [...]
    >>

    > No to według Twojej terorii pora zacząć generować maksymalne koszty
    > (zresztą wszyscy tak robią - tylko czy dobrze na tym wychodzą przed

    to nie jest moja teoria
    jeżeli wykazujesz wszystkie przychody to zainteresowany jesteś
    wykazywaniem również wszystkich kosztów

    > A koszty mają się nijak do dochodów (mniejsze/większe koszty
    > mniejszy/większy przychód - i dobieraj sobie zestawienia).

    naprawdę nijak? to tylko wg teorii, w której sam sobie ustalasz przychód
    do wykazania w ewidencjach.

  • 13. Data: 2006-11-14 17:58:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Nov 2006, t wrote:

    > Dnia 10-11-2006 o 14:52:21 jot.be <j...@N...poczta.onet.pl>

    > Do osobnej teczki bo co innego

    Ano.
    Przecież w roli choćby gwarancji taka f-ra moze się przydać.

    pzdr, Gotfryd
    (z całą jedną taką f-rą "w teczce")