eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar › Re: Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
  • Data: 2004-08-02 06:49:14
    Temat: Re: Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
    Od: "weronika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jacek" <s...@p...onet.pl> napisał
    > Witam !
    >
    > Zdarzyła mi się nietypowa sytuacja i nie wiem jak to zaksięgować i opisać
    > aby wszystko grało.
    > Klient zamówił trochę sprzętu komputerowego, który mu miałem odwieżć.
    > Wystawiłem fakturę, wybiłem paragon. Zadzwoniłem do klienta i ten
    > stwierdził, że odbierze sprzęt później bo nie ma w tej chwili pieniędzy,
    > przekładał tak w sumie prawie miesiąc aż w końcu zrezygnował.
    > Co w takiej sytuacji zrobić ?

    Przekreślić fakturę z podpiętym paragonem fiskalnym - dopisac adnotację
    "anulowano- klient zrezygnował z zakupu i nie odebrał towaru" a potem
    odnosnie tej operacji umieścić stosowną notke w zeszycie korekt załączając
    fakturę z paragonem. Przy księgowaniu sprzedazy za ten miesiąc na podstawie
    okresowego wydruku z kasy- masz prawo pomniejszyc sprzedaz o wartośc tej
    transakcji.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1