eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar › Re: Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
  • Data: 2004-08-08 11:23:17
    Temat: Re: Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dziękuję za radę

    Jacek

    Użytkownik "weronika" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ceko8k$fq9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Jacek" <s...@p...onet.pl> napisał
    > > Witam !
    > >
    > > Zdarzyła mi się nietypowa sytuacja i nie wiem jak to zaksięgować i
    opisać
    > > aby wszystko grało.
    > > Klient zamówił trochę sprzętu komputerowego, który mu miałem odwieżć.
    > > Wystawiłem fakturę, wybiłem paragon. Zadzwoniłem do klienta i ten
    > > stwierdził, że odbierze sprzęt później bo nie ma w tej chwili pieniędzy,
    > > przekładał tak w sumie prawie miesiąc aż w końcu zrezygnował.
    > > Co w takiej sytuacji zrobić ?
    >
    > Przekreślić fakturę z podpiętym paragonem fiskalnym - dopisac adnotację
    > "anulowano- klient zrezygnował z zakupu i nie odebrał towaru" a potem
    > odnosnie tej operacji umieścić stosowną notke w zeszycie korekt załączając
    > fakturę z paragonem. Przy księgowaniu sprzedazy za ten miesiąc na
    podstawie
    > okresowego wydruku z kasy- masz prawo pomniejszyc sprzedaz o wartośc tej
    > transakcji.
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1