  • Data: 2009-02-20 18:39:31
    Temat: Re: Wysyłkowa sprzedaż towaru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Feb 2009, Tomek wrote:

    > Byłem na poczcie "wymienić" pokwitowanie na fakturę.
    > Najpierw kobieta nie chciała wystawić faktury bo myślała
    > że nie może, potem zadzwoniła do Halinki i uzgodniły
    > że może ale z datą sprzedaży i wystawienia poniedziałkową (23/02).
    > O ile data wystawienia jest OK, o tyle datra sprzedazy już nie
    > (powinno być 16/02). Nie mogłem wytłumaczyć że data sprzedaży
    > to powinna być data faktyczna i że jest na to 7 dni więc no problem,
    > odbijałem się od "na poczcie tak nie ma, na poczcie jest inaczej".

    "Normalka" :>

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/de0be864d658c7a4

    Jakiś miesiąc później powinien być wątek jak to Okręg powiadomił
    że "pouczył urzędy" jak powinno być :P
    (dla porządku - na dziś już nieaktualnie, nie ma opłaty od weksli)

    > No i w końcu zwątpliłem, bo może faktycznie "na poczcie tak nie ma".

    No, poczta bywa przekonująca ;)

    pzdr, Gotfryd