  • 11. Data: 2002-02-07 07:54:23
    Temat: Re: Wyszło szydło (INTELIGO) z worka
    Od: "TeleNorc" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:g2pr3a.m21.ln@localhost.localdomain...

    > Bardzo przepraszam, konto w WBK jest jak najbardziej powazne, ani grama
    > egzotyki, to normalne konto, nie zadne wirtualne, i ma świetna obsługe
    > przez internet.
    > Używam od 2 lat i bardzo sobie chwalę.
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > e-mail: m...@e...com.pl

    W zupełności się z Tobą zgadzam. Chwalę sobie WBK. Korzystam od ponad dwóch
    lat i nigdy nie miałam z nimi problemów.
    Z pozdrowieniami
    Sylwia

  • 12. Data: 2002-02-07 10:07:49
    Temat: Odp: Wyszło szydło (INTELIGO) z worka
    Od: "gryszko" <g...@p...com>

    Użytkownik "Mike" <m...@k...wox.org-nospam> napisał w wiadomości

    > Symboliczne... W sumie tak- przelew i płatność dalej (NA SZCZĘŚCIE!)
    kosztują
    > tylko 99gr, ale już np. wzrosła opłata za przelew do ZUS (wynosi 2,99).

    Mylisz sie opłata od przelewu od 15.02 wynosi 1.49
    dodaj opłaty za prowadzenie za karte bankowa itp

    > Ja teraz rozpoczynam działalność (a z Inteligo korzysta tata, też
    > prowadzi DG) i myślę nad bankiem- chyba jednak wezmę Inteligo, chociażby
    > dlatego, że nie trzeba chodzić i stać w okienkach... A- czy ten
    > Volkswagen Bank ma jakiś sensowny serwis internetowy?

    VW Bank obsługuje przez telefon i w nim brak opłat za prowadzenie , przelewy
    bezpłatne za wyjątkiem ZUS / opłata 5 zł od osoby czyli za 3 przelewy/

    Tadeusz

  • 13. Data: 2002-02-07 10:42:45
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "gryszko" <g...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    przelewy
    > bezpłatne za wyjątkiem ZUS / opłata 5 zł od osoby czyli za 3 przelewy/

    W VW przez WWW też jest obsługa, właśnie to mnie kusi bo działa mi znacznie
    szybciej niż Inteligo.
    A co do opłat inteligo to dla tych co nie zauważyli drugiej strony cennika
    Inteligo (rachunek firmowy):
    Opłata za prowadzenie - 4zł/mc
    ZUS - 3zł/szt. = 9zł/mc
    Przelew - 1,5zł/szt. (średnio mam ok 10 przelewów/mc)
    Czyli tak jak w innych bankach (no poza 10% odsetkami).

    Remek

  • 14. Data: 2002-02-07 11:33:44
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Remigiusz Weska napisał(a):
> [...]
    > ZUS - 3zł/szt. = 9zł/mc
    > Przelew - 1,5zł/szt. (średnio mam ok 10 przelewów/mc)
    > Czyli tak jak w innych bankach (no poza 10% odsetkami).

    Telepekao - opłata za prowadzenie 8 zł + 1,2 za wyciąg (papierowy)
    Przelewy - 0,1% kwoty, niezależnie co to za przelew, np ZUS od
    dzialalności 0,57zł. Za pozostałe 18zł możesz puścić przelewy na
    18tys. zł.
    Tyle że czasem strasznie wolno chodzi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 15. Data: 2002-02-07 12:03:28
    Od: "gryszko" <g...@p...com>

    Użytkownik "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ZUS - 3zł/szt. = 9zł/mc
    > Przelew - 1,5zł/szt. (średnio mam ok 10 przelewów/mc)
    > Czyli tak jak w innych bankach (no poza 10% odsetkami).

    Tylko obsługa przez internet w VWBanku odbywa sie z użyciem tokena za 36
    zł/rocznie
    Co w sumie i tak wychodzi taniej niż w Inteligo
    Koszt tokena jest niższy od opłat rocznych za prowadzenie r-ku w Inteligo.
    /4X12=48/ >36 zł

    Tadeusz

  • 16. Data: 2002-02-07 13:40:53
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Przelewy - 0,1% kwoty, niezależnie co to za przelew, np ZUS od
    > dzialalności 0,57zł. Za pozostałe 18zł możesz puścić przelewy na

    i dostajesz potwierdzenia przelewow (zus, us) z ladna pieczatka

    mi od jakiegos miesiaca dziala nieprzywzwoicie szybko o kazdej
    porze dnia i nocy (w odroznieniu od mbanku i inteligo)

  • 17. Data: 2002-02-07 18:08:58
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    bromden wrote:

    > i dostajesz potwierdzenia przelewow (zus, us) z ladna pieczatka
    >
    > mi od jakiegos miesiaca dziala nieprzywzwoicie szybko o kazdej
    > porze dnia i nocy (w odroznieniu od mbanku i inteligo)
    No własnie. Ostatnio sie poprawiło.
    Jak zaczynałam kontakty z tekepekao, to mogłam kliknąć i iśc na kawę, a
    teraz nawet posłodzic herbaty nie zdążę.
    Myślałam że to może przypadek, ale skoro Ty tez to zauważyłes może tak juz
    zostanie? :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 18. Data: 2002-02-11 12:58:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 06 Feb 2002 11:33:45 +0100, bromden <b...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >co oznacza 'ostre'?
    >znasz tansze konto firmowe?

    Tak. VW Bank Direct

    A poza tym -- polecam grupę *.banki. Tam to jest wałkowane od trzech
    tygodni i dajcie już z tym spokój :-(

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)