  • 11. Data: 2002-06-28 19:09:10
    Temat: Re: Z cudzego Worda
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    Użytkownik b...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > mogę oświadczyć, że mam wydruki Wordowskie, bo Księgę robię sobie w Wordzie u
    > swojego klienta, który ma legalnego Office'a (w razie czego klient może
    > potwierdzić)?
    > A może mogę się powołać na jakiś bezpłatny edytor tekstu? (takich w sieci nie
    > brakuje) Bo przecież - czy to "z papieru" naocznie widać, że to Word 2000, a
    > nie jakiś szajsik freewarowy?
    > Ostatecznie mogę prowadzić Księgę ręcznie, ale mi się strasznie nie chce.
    > Wiem, że tłumaczę rozwlekle, ale proszę.. o konstruktywne rady.. :)))

    rany, przeciez na piechote by bylo szybciej i prosciej; wyrazy uznania
    za cierpliwosc i znajomosc Worda;

    pozdrawiam mm01

    p.s. ja tez reflektuje na ten program.

  • 12. Data: 2002-06-29 17:07:32
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Jun 2002, mm01 wrote:

    >+ Użytkownik b...@p...onet.pl napisał:
    >+ > Księgę Przychodów i Rozchodów prowadzę sobie w Wordzie .
    [...]
    >+ rany, przeciez na piechote by bylo szybciej i prosciej; wyrazy uznania
    >+ za cierpliwosc i znajomosc Worda;

    W kwestii formalnej: VBA "umie" dość dużo :), a na pewno
    da się nim liczyć tabelki :), formatować tekst po polsku
    (czytaj: korygować "ostatni znak w linii" czego Word sam
    z siebie nie robi) czy czytać DUMPy z HEXa :]
    Zeznaję że właśnie dobrego i nie wymagającego nauki na
    nowo języka makr brak mi u konkurencji :(

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (nie prowadzący KPiR w Wordzie :))