  • 1. Data: 2003-04-03 16:35:25
    Temat: ZLA a DRA
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wypełniam (tzn. jeszcze nie ;) ) DRA miesięczny dla ojca... Ojciec był
    na zwolnieniu lekarskim 11 dni -- czyli mam obliczyć tylko składki dla
    20/31 miesiąca za marzec, czy jeszcze dodatkowo coś muszę wypełniać.

  • 2. Data: 2003-04-07 14:40:47
    Temat: Re: ZLA a DRA
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Wypełniam (tzn. jeszcze nie ;) ) DRA miesięczny dla ojca... Ojciec był
    >na zwolnieniu lekarskim 11 dni -- czyli mam obliczyć tylko składki dla
    >20/31 miesiąca za marzec, czy jeszcze dodatkowo coś muszę wypełniać.

    Rozumiem, że chodzi o osobę prowadzącą DG ?

    Składki tylko od 20/31 podstawy, jeżeli ma prawo do ubezpieczenia chorobowego
    ( otrzymał lub otrzyma zasiłek z ZUS ). Zwróć uwagę na inną (nową) podstawę do
    zdrowotnego.
    Dodatkowo do deklaracji dołączasz ZUS RSA (imienny raport o przerwach w opłacaniu
    składek)

    Ryszard

  • 3. Data: 2003-04-07 14:44:07
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

> [...]

    >20/31 miesiąca za marzec, czy jeszcze dodatkowo coś muszę wypełniać.

    Rozumiem, że chodzi o osobę prowadzącą DG ?

    Składki tylko od 20/31 podstawy, jeżeli ma prawo do zasiłku chorobowego

  • 4. Data: 2003-04-07 15:18:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 7 Apr 2003 16:44:07 +0200, w
    <b6s2o5$k9l$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Ryszard G." <r...@p...fm>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że chodzi o osobę prowadzącą DG ?

    Tak, dokładnie.

    > Składki tylko od 20/31 podstawy, jeżeli ma prawo do zasiłku chorobowego
    > ( otrzymał lub otrzyma zasiłek z ZUS ).

    A ma prawo? Opłacał składkę na chorobowe, ale czym prawo do jakiegoś
    zasiłku??

    > Zwróć uwagę na inną (nową) podstawę do
    > zdrowotnego.

    Pamiętam o tym

    > Dodatkowo do deklaracji dołączasz ZUS RSA (imienny raport o przerwach w opłacaniu
    > składek)

    Ech... :)

    Dzięki za odpowiedzi.