  • 1. Data: 2003-04-03 16:42:35
    Temat: Terminy urzędu skarb.
    Od: "Dorota M." <d...@t...pl>

    Witam! Czy ktoś wie ile Urząd Skarbowy ma czasu na wydanie decyzji z
    przeprowadzonej kontroli? Ja na odpowiedź do protokołu kontrolnego miałam 2
    tygodnie. A oni? Wszędzie uzyskuję odpowiedź "w stosownym czasie"... Co to
    znaczy?

  • 2. Data: 2003-04-04 14:50:25
    Temat: Re: Terminy urzędu skarb.
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    Użytkownik "Dorota M." <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    2
    > tygodnie. A oni? Wszędzie uzyskuję odpowiedź "w stosownym czasie"... Co to
    To znaczy, że przyjdzie na Ciebie stosowny czas i wtedy otrzymasz decyzję, a
    na razie odsetki lecą. Terminów chyba nie ma, choć możesz skarżyć się na
    "opieszałość" urzędu.
    Mirek

  • 3. Data: 2003-04-05 13:55:03
    Od: "bob" <b...@x...wp.pl>

> [...]
    2
    > tygodnie. A oni? Wszędzie uzyskuję odpowiedź "w stosownym czasie"... Co to

    he, he jakbyś trafił na uks to byś miał 3 dni od protokołu, lucky man

  • 4. Data: 2003-04-05 15:08:09
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    Użytkownik "bob" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > 2
    > >

    > he, he jakbyś trafił na uks to byś miał 3 dni od protokołu, lucky man
    Od 1 stycznia br. UKS kontroluje wg Ordynacji podatkowej, a tam jest 14 dni
    na uwagi do protokołu. Dopiero po tym terminie mogą dać wynik lub wszcząć
    postępowanie podatkowe, które może być zakończone decyzją.
    Mirek