    From: sq8bgq <s...@b...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS i komornik
    Date: Wed, 6 Jan 2010 23:13:56 -0800 (PST)

    > 1. Co to za sprawa była? Bo niopłacone DRA jest samo w sobie podstawą do
    > wystawienia
    > tytułu wykonawczego i żadnego sądu, o ile wiem, nie trzeba (ZUS zgłasza
    > się do US-u
    > i poborca skarbowy wskakuje na Twój majątek)

    Szczerze? Nie wiem co to była za sprawa, bo nikt mnie na nią nie
    zaprosił, dostałem orzeczenie z sądu (nie wiem jakiego, nie mam
    dokumentów przy sobie, mieszkam poza granicami Polski), że kwota którą
    jestem winien została przekazana komornikowi do windykacji. Nie jest
    to na szczescie jakieś niesamowicie wielkie zadłużenie, aczkolwiek
    bolesne :-) Cóż, chyba trzeba będzie zapłacić :)

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi
    Za te nie na temat też :-)))

    Pozdrawiam
    Pawel