  • 1. Data: 2005-02-10 14:45:12
    Temat: ZUS i koszty po 1 stycznia 2005
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

    Art 23 UOPDOF mówi że:

    55a) Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów nieopłaconych do ZUS
    składek, z zastrzeżeniem pkt 37 określonych w ustawie o systemie ubezpieczeń
    społecznych , w części finansowanej prez płatnika składek.

    Czyli jeżeli nie opłacę to nie mogę zaliczyć w koszty usykania przychodów.
    Ale co będzie w przypadku gdy opłacę składkę w miesiącu ale po terminie
    płatności ???

    A.P.

  • 2. Data: 2005-02-10 14:49:51
    Temat: Re: ZUS i koszty po 1 stycznia 2005
    Od: "Bozoo" <z...@e...net.pl>

    > Czyli jeżeli nie opłacę to nie mogę zaliczyć w koszty usykania przychodów.
    Oczywiście nie możesz.

    > Ale co będzie w przypadku gdy opłacę składkę w miesiącu ale po terminie
    > płatności ???
    Wtedy jest zapłacona.