  • Data: 2016-01-12 19:03:07
    Temat: Re: ZUS - korekta deklaracji za rok 2001?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-12 o 18:53, G.S. pisze:

    > ...jak dłużnik uzna zobowiązanie, to chyba jest...
    > :>

    Może właśnie o to chodzi o czym piszesz obok.
    Do mnie kilka lat temu zadzwonili z ZUS, że w 1998
    jest jakaś nieścisłość w deklaracji i żeby złożyć jakieś kwity.
    Więc poprosiłem (grzecznie), żeby mi przysłali pismo co jest
    a czego chcą, to przysłali, powiadomienie, że zgodnie z procedurą
    sami sobie poprawili :-)