  • Data: 2013-03-28 10:30:01
    Temat: Re: ZUS - najwieksi zlodzieje - refleksja
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-27 16:50, hiki wiosna pierdle jak zimmmno pisze:

    > ZUS - najwieksi zlodzieje - refleksja
    >
    > jesli kupuje na zlodziejski kredyt na 30 lat mieszkanie o wartosci 300
    > tys. to kosztuje mnie to ok. 600 tys.
    >
    > ale:
    > - w miedzyczasie mam mieszkanie
    > - jak za np. 30 lat bede potrzebowal 300 tys to moge je sprzedac
    >

    > ZUS
    >
    > zalozmy, ze przez 30 lat ptracy "odloze" w ZUS te 600 tysiecy, za ktore
    > moglbym kupic mieszkanie lub przepić...
    >
    > na emeryturze dostanę (srednio tak jest) ok. 1/4 czasem 1/3 tego co
    > "odlozylem".

> [...]
    To teraz inne wyliczenie - masz stłuczkę samochodem po przepracowaniu 5
    lat. Tracisz mozlisosci zarobkowania. Twoje składki pozwalają na
    wypłacenie Ci renty rzędu 46 zł. Do 67 roku życia... Więc obciążają
    Twoje dzieci i dalszą rodzinę. W dodatku za każdy pobyt w szpitalu
    płacisz 1500 zł dziennie + zabiegi. Tak by było lepiej?
    Hipotetycznie możesz sobie różne wyliczenia robić, ale nie na tym polega
    UBEZPIECZENIE.
    T.