  • 1. Data: 2004-06-04 18:49:34
    Temat: ZUS nie przekazuje skladek do OFE
    Od: j...@w...pl

    Straciłem już cierpliwość do tej instytucji.
    Nie mogę się doprosić, aby ZUS przelał moje składki do OFE, gdzie stan
    mojego konta wynosi zero.
    Wysłałem już pismo do ZUS, z prośbą o wyjaśnienia i otrzymałem,
    lakoniczną odpowiedź, w której potwierdzają, że istotnie w ich
    ewidencji istnieje 3 płatników (moi pracodawcy), którzy opłacali
    składki, ale ze względu na problemy informatyczne upłynie jeszcze
    sporo wody w rzece................

    Jak długo to jeszcze może trwać, czy znane są informacje ilu obywateli
    ma jeszcze czyste konta z powodu niekompetencji tej instytucji, jakie
    są prawne możliwości przyspieszenia ich działań. Nadmieniam, ze
    oczywiście dysponuję pełną dokumentacją, potwierdzającą fakt opłacania
    składek, przez moich pracodawców.

    Jacek

  • 2. Data: 2004-06-04 20:35:15
    Temat: Re: ZUS nie przekazuje skladek do OFE
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    j...@w...pl wrote:
> [...]
    > są prawne możliwości przyspieszenia ich działań. Nadmieniam, ze
    > oczywiście dysponuję pełną dokumentacją, potwierdzającą fakt opłacania

    Wiesz ostatnio wydali 0,5 mln na konferencje ISIS, wiec powinienes byc,
    wedlug zdania ZUSu wdzieczny, bo po tej konferencji beda lepiej pracowac.

    Normalnie noz sie z kieszenii otwiera, a ta prezes to bym wyslal tam gdzie
    slonce nie dociera.

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 3. Data: 2004-06-04 22:35:14
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 04 Jun 2004 20:49:34 +0200, j...@w...pl naskrobał(a):

> [...]
    > są prawne możliwości przyspieszenia ich działań. Nadmieniam, ze
    > oczywiście dysponuję pełną dokumentacją, potwierdzającą fakt opłacania

    temat wałkowany przez GW jakiś czas temu nawet z gotowym wzorem pozwu co
    "przyśpieszało" procedure (z odsetkami).

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 4. Data: 2004-06-05 21:23:27
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Mam dokladnie to samo.... i ciagle odpisuja, ze jeszcze nie sa w stanie
    przelac kasy:-(

    > temat wałkowany przez GW jakiś czas temu nawet z gotowym wzorem pozwu co
    > "przyśpieszało" procedure (z odsetkami).

    Moze masz jakies namiary?

    Pozdrawiam,
    Wildcat
    http://www.staszow.com