    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - nizsza skladka. POMOCY
    Date: Tue, 10 Jun 2008 01:16:22 +0200
    To: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 2008-06-09 15:35 Maddy pięknie wystukał/a:

    > Wyrejestrować się z ulgowego kodu, zarejestrować z nowym - wszystko z
    > datą pierwszego dnia miesiąc od którego powinieneś płacić wyższe składki.
    > Złożyć korekty, dopłacić z odsetkami, jeżeli płaciłeś chorobowe to w
    > korektach wyzerować chorobowe. I tak prawo do zasiłku przepadło a
    > będzie ciut mniej do dopłaty.

    Ospowiedz mi ile powinna otrzymać ksajerka (pracująca też w soboty i
    niedziele) wypłaty. Pensja 1350 zł plus zatwierdzona premia 30 %, tj,
    405 zł. W sumie wypada 1755 zł.Zwolnienia lekarskiego nie było.
    Kasjerka pracuje na całym etacie, jest na wcześniejszej emeryturze,
    przetrzynują ja po godzinach, ale po otrzymaniu poborów na konto nic nie
    wskazuje na to, że za jakiekolwek te cięźkie godziny jej zapłacono.
    *Ile ona powinna dostać netto?*
    Sprawa bardzo pilna, pliiz. Pasków płacowych jeszcze nie
    ma.
    Dzięki z dóry :-)

    --
    animka