  • Data: 2008-02-18 21:36:32
    Temat: Re: ZUS w różnych formach działalności
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK, to już zaczynam fiksować i się gubić. Rozumiem, ze jako zarząd (czlonek
    zarządu) mogę reprezentować spółkę. Ale czy muszę za to brać wynagrodzenie?
    Nie mogę tego robić za friko? Chcę zrobić tak: zakładamy spółkę z o.o. z
    kolegą (2 osoby), działamy bez wynagrodzenia, a jak się uda wypracować zysk
    na koniec roku to sobie go wypłacamy. Wcześniej forsy nie widzimy. Czy
    wówczas jest ten cały ZUS czy nie. Bo przecież nie ma od czego go płacić. A
    może jak to w Polsce bywa - nikogo nie obchodzi, że nie ma od czego, ale
    płacić trzeba.
    Dombrek