  • Data: 2005-04-20 19:39:08
    Temat: Re: ZUS w spółce zo.o. bez pracowników
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TJ" <t...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:d4577t$3s1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jaki to sposób naliczania podatku? zwyczajowe 19% czy coś ciekawszego?
    >
    > mogę sobie takie wynagrodzenie wypłacać co miesiąc?

    Tak.

    > Czy to co napisałeś w praktyce oznacza że z wspólnikiem muszę zadecydować
    > na piśmie

    Ale nie Ty ze wspólnikiem, jako Stasiu i Jasiu, tylko Zgromadzenie
    Wspólników.
    Zwołane i odbyte zgodnie z prawem.

    > że jako członkowie zarządu otrzymujemy wynagrodzenie

    Nie - ,że ZW przyznaje członkom zarządu wynagrodzenie w takiej i takiej
    wysokości, z tytułu pełnienia funkcji, płatne tak i tak.
    Najbezpieczniej nie wspominać że dotyczy to określonych osób, tylko funkcji.

    W razie czego zmienicie.

    > i tak po prostu je sobie wypłacić?

    Dokładnie.