  • 1. Data: 2004-01-11 09:26:05
    Temat: Zagubiony rachunek
    Od: "maxfire" <z...@j...cy>

    Prowadzę DG (ryczałt) przegapiłem zapłacenie podatku za jeden rachunek
    (czerwiec) 910 zł. Nigdy mi się to nie zdażyło więc pytam o wyjście z
    problemu i jakie są ewentualne konsekwencje ze strony US.

    --
    Max&Amaruc
    "Jeśli wszystko rozumiesz, to znaczy

  • 2. Data: 2004-01-11 10:04:05
    Temat: Re: Zagubiony rachunek
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > Prowadzę DG (ryczałt) przegapiłem zapłacenie podatku za jeden rachunek
    > (czerwiec) 910 zł. Nigdy mi się to nie zdażyło więc pytam o wyjście z
    > problemu i jakie są ewentualne konsekwencje ze strony US.

    Jesli pytasz o ZPD to: obliczyc jeszcze raz dochod za czerwiec (po
    uwzglednieniu tego zagubionego rachunku), podatek wyliczony z tego dochodu
    odjac od podatku zaplaconego za czerwiec. Od roznicy naliczyc odsetki do
    dnia wplaty do US i wraz z roznica zaplacic do odpowiedniego US.

    Rozumiem, ze nie jestes VAT`owcem?

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 3. Data: 2004-01-12 14:15:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2004, plissken wrote:

    >+ > Prowadzę DG (ryczałt) przegapiłem zapłacenie podatku za jeden rachunek
    >+ > (czerwiec) 910 zł. Nigdy mi się to nie zdażyło więc pytam o wyjście z
    >+ > problemu i jakie są ewentualne konsekwencje ze strony US.
    [...]
    >+ odjac od podatku zaplaconego za czerwiec. Od roznicy naliczyc odsetki do
    >+ dnia wplaty do US i wraz z roznica zaplacic do odpowiedniego US.

    Do tego złożyć "wyjasnienie" oraz czynny żal... !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-01-12 19:32:58
    Od: "maxfire" <z...@j...cy>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w pocie czoła napisał(a):
    > Do tego złożyć "wyjasnienie" oraz czynny żal... !
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    Odpowiem trochę sobie a może ktoś czytając posta się podszkoli - w końcu
    całe życie się człowiek się uczy - byłem dzisiaj zapłaciłem nawet obyło się
    bez odsetek (poniżej 6 zet się nie płaci).

  • 5. Data: 2004-01-12 20:21:21
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

> [...]
    się
    > bez odsetek (poniżej 6 zet się nie płaci).

    A dokladnie jesli odsestki nie przekrocza potrojnej oplaty dodatkowej
    podawanej przez Poczte Polska (AFAIK teraz jest to 2,20 - czyli 6,60) to
    odsetek sie nie placi.

    pozdrawiam,

    Marcin K.