  • 1. Data: 2004-01-10 22:18:21
    Temat: ZUS jeszcze raz - przelew
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Wpłaciłem im na konto ub. społecznych tylko sumę kwot rentowego i emerytalnego,
    pominąłem kwotę wypadkowego, po prostu nie tę rubrykę DRA przeczytałem. Za
    chwilę kolejnym przelewem dosłałem resztę. Czy to jest OK, czy mam się
    przygotować na kolejne problemy ze strony tego wspaniałego urzędu?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-01-11 08:43:57
    Temat: Re: ZUS jeszcze raz - przelew
    Od: ela <e...@x...wp.pl>

> [...]
    >Jeżeli wpłaciłeś w terminie to będzie ok.A radzę Ci weż się za Płatnika on naliczy
    ci wszystko i wydrukuje przelewy.To naprawdę bułka z masłem.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>