  • 1. Data: 2004-01-11 00:19:28
    Temat: ulga remontowa !!
    Od: "koSio" <k...@i...pl>

    Witam !
    Czy jeżeli w okresie 1.1.2003- 1.09.2003 mieszkałem w wynajmowanym
    mieszkaniu [umowa]
    o od 1.X.Mieszkam w innym wynajmowanym, [także umowa] to czy moge odliczyć
    od podatku fundusz remontowy z 2 mieszkań za odpowiednie miesiące ???

    pozdrwaim

    koSio

  • 2. Data: 2004-01-12 14:40:27
    Temat: Re: ulga remontowa !!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2004, koSio wrote:
    [...]
    >+ o od 1.X.Mieszkam w innym wynajmowanym, [także umowa] to czy moge odliczyć
    >+ od podatku fundusz remontowy z 2 mieszkań za odpowiednie miesiące ???

    ...w ramach JEDNEGO limitu, oczywiście. Przejrzałbyś grupę to byś
    wiedział że limit jest na osobę a nie na nieruchomość... :]

    pozdrowienia, Gotfryd