  • Data: 2003-05-09 06:27:26
    Temat: Re: Zakładam firmę
    Od: "Proton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No tak - wczoraj zadałem pytanie a dzisiaj patrzę i oczom nie wierzę - takie
    zainteresowanie SUPER.
    Ale widzę, że potrzebne jest uścislenie mojego problemu.
    Chodziło mi o to ile powinienem dostać od pracodawcy brutto żeby po odjęciu
    ZUS'u, podatku i ew. innych obowiązkowych opłat (o których nie mam pojęcia)
    zostało mi do ręki 1700 PLN żywej gotówki.

    Będę miał własna firmę i będę wykonywał usługę dla pracodawcy - normalna
    praca (nie będzie warunków niebezpiecznych dla zdrowia ;), praca umysłowa,
    tylko że gościu nie zatrudnia na umowę o pracę tylko chce, żeby zakładać
    własne firmy i podpisywać z nim coś na zasadzie kontraktu.

    Proton_
    GG: 1426961