    From: "yksnimaK" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup telefonu w promocji a ksiegowanie
    Date: Thu, 25 Mar 2004 13:17:10 +0100
    Sender: y...@p...onet.pl@217.153.104.155

    "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    news:c3udas$j86$6@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [...]
    Telefon
    > Naprawde nie wiem z czym masz problem...
    > Jest promocja.. masz rabat... i cene po rabacie...
    > rabat jest prawnie dopuszczalny...
    Gdzie problem ?
    > A druga sprawa ... jeslinie bedziesz go uzywalprzez rok to dobrze..
    > Ale wlasciwie po co ta kombinacja..
    > Zniszczy sie - to wyrzucisz..
    Dziki ze ktos w ogole odpowiedzial :). Tez mysle ze pytanie jest banalne ale
    ja pytam jak to jest w praktyce. Wiadomo ze telefon po roku nadal nadaje sie
    do uzycia wiec czy US nie zakwestionuje 'niewpisania' go do EST wlasnie z
    tego powodu? Pytanie jest - czy moge ten nieszczesny telefon (czy komputer
    czy cokolwiek co spelnia powyzsze kryteria) po prostu przestac uzywac i
    tyle? Czy potrzebuje jakis dowod zniszczenia albo cos innego co potwierdzi
    ze juz go faktycznie nie uzywam. Ufff. mam nadzieje ze nie namieszalem :)

    Rafal