  • 1. Data: 2010-02-15 09:44:34
    Temat: Zakup za 1 pln a cena godziwa
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Mamy dużo ofert w stylu promocyjnym "zakup za 1pln". Czy z punktu
    widzenia skarbowego, taki "zakup" jest zgodny z prawem?

    Porownac do mozna do sprzedazy pomiedzy dwiema firmami, gdzie cena
    jest nizsza od rynkowej, a wtedy US atakuje i nalicza podatek od "ceny
    godziwej". Czemu powyzszy kazus z promocja za 1 pln nie moze dotyczyc
    firm?

  • 2. Data: 2010-02-15 14:34:02
    Temat: Re: Zakup za 1 pln a cena godziwa
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-15, VoyteG <V...@h...com> wrote:
> [...]
    > jest nizsza od rynkowej, a wtedy US atakuje i nalicza podatek od "ceny
    > godziwej". Czemu powyzszy kazus z promocja za 1 pln nie moze dotyczyc

    Mówisz, że jako firma nie jestem w stanie nabyć telefonu w promocji
    za 1 zł?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2010-02-15 15:32:29
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 15 Lut, 15:34, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2010-02-15, VoyteG <V...@h...com> wrote:

    > Mówisz, że jako firma nie jestem w stanie nabyć telefonu w promocji
    > za 1 zł?

    Jako firma sprzedaje ci cos za 1 pln w promocji. Bez promocji dostepne
    na rynku wielokrotnie drozej.
    US doskoczy od razu.

    A na rynku mamy nie tylko telefony za 1 pln, aparaty foto itp.

    Zastanawiam sie, czy taka oferta nie ma znamion obejscia przepisow
    skarbowych....

  • 4. Data: 2010-02-15 15:54:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-15, VoyteG <V...@h...com> wrote:

    [...]

    > Jako firma sprzedaje ci cos za 1 pln w promocji. Bez promocji dostepne
    > na rynku wielokrotnie drozej.

    http://www.plus.pl/dla_firm/OfertaDlaFirm/OfertyDlaN
    owychKlientow/
    (i przesuń suwaczek na wyższy abonament).
    http://www.orange.pl/portal/map/map?redir=1&noredir=
    1
    http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/index.html
    http://www.era.pl/pl/biznes/strona_glowna

    > US doskoczy od razu.

    Nieprawda.

    Np. http://www.netia.pl/oferta_dla_firmy,info,154.html vs cennik bez promocji?

    > Zastanawiam sie, czy taka oferta nie ma znamion obejscia przepisow
    > skarbowych....

    To najpierw poszukaj wg jakich przepisów dowala się cenę "godziwą"
    i czy nie dotyczy to przypadkiem podmiotów powiązanych).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl