  • 1. Data: 2010-02-14 16:39:17
    Temat: ulga na dziecko?
    Od: "Neko-Tian" <n...@w...pl>

    Moja córka ma 19 lat, nadal się uczy. Czy przysługuje mi ulga na dziecko,
    którą można odliczyć w zeznaniu rocznym? Czy ulga ta obowiązuje tylko do 18
    roku życia?

  • 2. Data: 2010-02-14 17:43:43
    Temat: Re: ulga na dziecko?
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-02-14 17:39, Neko-Tian pisze:
    > Moja córka ma 19 lat, nadal się uczy. Czy przysługuje mi ulga na dziecko,
    > którą można odliczyć w zeznaniu rocznym? Czy ulga ta obowiązuje tylko do 18
    > roku życia?

    Mozesz skorzystac.

    http://www.becikowe.com/,ulga-na-dziecko

    --
    Adam

  • 3. Data: 2010-02-15 08:36:11
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Neko-Tian" <n...@w...pl> napisał

    > Moja córka ma 19 lat, nadal się uczy. Czy przysługuje mi ulga na dziecko,
    > którą można odliczyć w zeznaniu rocznym? Czy ulga ta obowiązuje tylko do
    > 18 roku życia?

    możesz, o ile nie zarobiła w 2009 ~3000 zł (jeżeli w ogóle pracowała).

    Pozdrawiam
    tp