  • Data: 2007-04-25 10:30:11
    Temat: Re: Zakupy na allegro w koszty
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprzeda? jednego monitora, bo kto? sobie raz na 5 lat kupi? nowy nie jest
    > dzia?alno?ci? gospodarcz?. Celem sprzeda?y nie jest zarobek tylko
    > odzyskanie
    > kosztów.
    >
    > --

    > A co mnie to obchodzi czy on chce na lewo? Ja po prostu chc? zaksi?gowaae
    > poniesiony rzeczywi?cie koszt.

    Ok, podpowiedziałem Ci że gość na żadanie ma wystawić rachunek,
    nawet jeśli nie *musi* to nadal *może*.
    Do tego ten "dokument zawierający dane (...)" z rozporządzenia do KPiR
    jest bardzo bliski
    rachunkowi o którym mowa w ordynacji, więc nie rozumiem czemu nie chcesz
    po prostu
    zdobyć podpisu gościa i mieć sytuację czystą na 100%.
    No ale to Twój interes nie mój a nie rozumieć mam prawo :)