  • 1. Data: 2002-02-24 14:36:40
    Temat: Zalozenie S.C.
    Od: "Andrzej" <a...@w...zigzag.pl>

    Witam wszystkim , mam pytanie gdzie mogłbym poszukać czegoś odnośnie
    załóżenia spółki cywilnej czytałek KH, ale nic konkretnego się nie
    dowiedziałe.
    Za pomoc serdecznie dziękuje

  • 2. Data: 2002-02-25 08:14:04
    Temat: Re: Zalozenie S.C.
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-02-24 15:36, Użytkownik Andrzej napisał:
    > Witam wszystkim , mam pytanie gdzie mogłbym poszukać czegoś odnośnie
    > załóżenia spółki cywilnej czytałek KH, ale nic konkretnego się nie
    > dowiedziałe.
    Zdziwiłabym sie bardzo gdybyś sie dowiedział :-))
    Spółka cywilna nie jest spółką prawa handlowego.
    zadzwoń do ewidencji działalności gospodarczej w swoim urzędzie gminy
    (miasta).
    Jeżeli jeszcze będziesz miał pytania, wtedy na listę z konkretnym
    problemem.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-02-26 21:14:02
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...zigzag.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkim , mam pytanie gdzie mogłbym poszukać czegoś odnośnie
    > załóżenia spółki cywilnej czytałek KH, ale nic konkretnego się nie
    > dowiedziałe.

    aby zalozyc S.C. : kazdy ze wspolnikow musi prowadzic niezalezna dzialalnosc
    gospodarcza, spisujecie umowe spolki, pozniej do Urzedu Miasta czy Gminy z
    podaniem o wpis, pozniej REGON i US
    pozdrawiam,
    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 4. Data: 2002-02-26 22:16:37
    Temat: Re[2]: Zalozenie S.C.
    Od: b...@i...pl (biurach)

    przeczytałem, Carlosky,

    Tuesday, February 26, 2002, 10:14:02 PM, you wrote:

> [...]

    C> gospodarcza, spisujecie umowe spolki, pozniej do Urzedu Miasta czy Gminy z

    co za społka, napisz, podlacze plik z przykladowa umowa

    --
    Pozdrawiam,
    biurach mailto:b...@i...pl

  • 5. Data: 2002-02-28 14:56:02
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Carlosky" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    dzialalnosc
    > gospodarcza, spisujecie umowe spolki, pozniej do Urzedu Miasta czy Gminy

    Male sprostowanie.
    kazdy ze wspolnikow powinien ZAREJESTROWAC sie oddzielnie
    JAKO PRZEDSIEBIORCA do rejestracji naklezy dolaczyc umowe spolki. (kopie)
    ze spisana umowa spolki i zaswiadczeniamu o wpisie do ewidencji....UStat,
    US (VAT), US(PIT) i na koncu ZUS.
    A potem w kolko ZUS, PIT, VAT .......

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-03-01 22:09:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Feb 2002 15:56:02 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    >Male sprostowanie.
    >kazdy ze wspolnikow powinien ZAREJESTROWAC sie oddzielnie

    W aspekcie właśnie tych zmian nurtuje mnie problem wielokrotnego
    wpisu. Kiedyś był wpis jako SC. Jeżeli więc byłbym wspólnikiem kilku
    spółek SC, to byłoby kilka wpisów na każdą spółkę. Co jednak teraz?
    Pojawi się kilka wpisów pojedynczych? Urząd to przełknie?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-03-02 08:27:08
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > spółek SC, to byłoby kilka wpisów na każdą spółkę. Co jednak teraz?
    > Pojawi się kilka wpisów pojedynczych? Urząd to przełknie?

    Mysle, ze to zmartwienie urzedu.

    Pan jest zarejestrowany jako przedsiebiorca i chce rozszerzyc SWA
    dzialalnosc
    W INNEJ FORMIE. Wiec idzie Pan do "organu" i niech ten sie martwi...
    Przeciez dla US(PIT) jest Pan dalej tym samym podmiotem, niezaleznie od tego
    ile S.C Pan zalozy, i jest Pan dalej JEDNYM przedsiebiorca.

    Jedynie dla US(VAT) s.c. jest nowym podatnikiem

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-04-28 16:29:27
    Od: "Fazi" <f...@g...pl>

    Na pewno nie ominie Cię notariusz, do którego będziesz musiał udać się wraz
    ze wspólnikami (kiem).

    pzdr
    Użytkownik Andrzej <a...@w...zigzag.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5atp0$nrj$...@n...tpi.pl...

  • 9. Data: 2002-04-29 08:11:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 28 Apr 2002 18:29:27 +0200), "Fazi"
    <f...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Na pewno nie ominie Cię notariusz, do którego będziesz musiał udać się wraz
    >ze wspólnikami (kiem)....

    ... po to żeby wypić z nim piwo, pogadać i wogóle... Po celem
    założenia s.c. nie...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)