  • Data: 2015-03-19 08:42:33
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja oczywiście nie do meritum, ale "jak zwykle" z zastrzeżeniem
    co do argumentów :)

    On Tue, 17 Mar 2015, Budzik wrote:

    > Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Czy moge sie ubrac w strój przypominajacy mundur policjanta, stanac przy
    > drodze z urzadzeniem przypominajacym suszarke i zatrzymywac kierowców

    No i tu jest problem, wszystkie trzy elementy czynności są zabronione.
    W przypadku "listu do przedsiębiorcy" pytanie brzmi: czego zabronić,
    wysyłania listów do przedsiębiorców?
    Podawania w listach nadawcy i numeru konta bankowego?
    Tak, zakaz wysyłania listów, podobnie jak zakaz "stania przy drodze
    z czymś ograniczającym widoczność" (tudzież stanowiące inne zagrożenia)
    skutecznie rozwiązałby problem.

    Ale widocznie nikt nie zlokalizował takiego "haka formalnego", który
    byłby skuteczny a w miarę nie szkodził "normalnemu" działaniu.

    > proszac o wpłate i ijednoczesnie informujac o przekroczeniu predkosci?

    A to chyba nie jest już zabronione.
    Bariera jest wcześniej, "w miejscu formalnym".

    > Obiecuje ze tak dobiore słowa, ze nie bedzie wynikało z nich ze oplata jest
    > za przekroczenie.

    :)

    > Albo od razu bede wysyłała zdjecia do domu z fotoradaru - tutaj również
    > ujme to w taki sposób ze bedzie sugestia ze to jest mandat za
    > przkeorczenie, ale de facto bedzie to nieobowiazkowa oplata.
    >
    > Moge tak?

    Hm... to jest trudniejszy przypadek, ciekawe jak by się skończyło :D
    Problemem byłoby ujęcie "za co" jest mandat.
    Niestety w przypadku "listu do przedsiębiorcy" opłata jest *za*
    legalną czynność gospodarczą :( (nie jest to "po prostu wpłata").

    > Ale jakis czas temu ogladałem reportaz w ktorym pokaztwano ze prokuratura
    > cos z ta sprawa robi tyle ze jak zaczeli opowiadac co i jak to załamałem
    > rece...

    Nie wątpię :(

    pzdr, Gotfryd