  • Data: 2015-03-22 21:20:31
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2015-03-22, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A ile wg Ciebie to jest? ;)

    Mógłbym googlować, ale napiszę, że 50 lat.
    Ja mam zusowskie swoje kwity od 1997
    a pracownicze od roku więc wszystko przede mną :-)

    > Wg mnie obecny "okres przechowywania" dokumentacji pracowniczej jest przegięcie
    > zbyt długi.

    A jest taki tylko i wyłącznie z powodu niepewnego działania
    systemu w zus. Możesz dostać zaświadczenie, że nie zalegasz
    a nazajutrz znajdą jakieś zaległości.
    Nie wiem jak to u nich działa. Zus sam nie jest pewny swoich
    dokumentów dlatego musimy trzymać kwity, żeby w razie czego mogli sobie
    sprawdzić.