    From: lidpiotr<l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Założenie działalności gospodarczej (jeszcze raz...)
    Date: 5 Dec 2003 19:26:08 GMT

    > Raz już pisałem ale nikt mi nie odpisał wiec ponawiam prośbe :-)
    > Planuje otworzyć galerie/sklep która to bedzie "produkować" również
    na
    > indywidualne zamówienie.
    >
    > Jest nas 2.
    > Jeden w trakcie zaocznych drugi swieżo upieczony magister.
    > Jak by wygladały opłaty typu ZUs itd
    > w przypadku
    > 1.firma na osobę uczącą się
    > 2.Firma na absolwenta
    > 3.Spółka...
    > Co byście polecili???
    >
    > Jak wogóle się do tego zabrać???
> [...]
    dofinansowania dla absolwentów podejmujących własną działalność
    gospodarczą.
    Jeśli idzie o ZUS to w tej chwili nie mogę nic doradzić, ponieważ
    ostatnio nieco się pozmieniało w przepisach, a ponieważ nie miałam
    takiego przypadku, nie studiowałam tych zmian.
    Jeśli Pana znajdę jeszcze na tej stronie w przyszłym tygodniu lub na
    mojej skrzynce pocztowej to odpowiem.
    Pozdrawiam
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info