  • Data: 2008-12-29 12:20:37
    Temat: Re: Zamiana mieszkania a podatek...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Dec 2008, witek wrote:

    > już widzę, że znowu robicie to do góry nogami.
    > czemu znowu nie pójdziecie do doradcy podatkowego?

    To jedno. I trudno kawałka racji nie odmówić.
    Z zastrzeżeniem że ten doradca na piśmie i tak dalej...

    > Teraz to wam się g... a nie zamiana opłaci.
    > Teraz to bym to sprzedał, bo 19% to sie płaci od tego co się zarobiło, a nie
    > od ceny mieszkania.
    > Skoro go kupiliście i sprzedacie po podobnej cenie to 19% razy zero wychodzi
    > zero.

    To prawda, ale przy zamianie też nic na tym nie straci.
    A jak rozumiem mieszkania też potrzebuje.

    > Komornik wam siedzi na karku i dlatego sprzedajecie mieszkanie?
    > Nie znam powodów, ale żebyście nie wtopili w "wyzbywanie się majątku przez
    > dłużnika", bo to już w kodeksie karnym jest zdefiniowane.

    Ale jak spłacą podatek to chyba nie podpadną. Bo jak rozumiem komornik
    to z okazji tamtego podatku. No chyba że źle myślę!

    > Bank kredytu pod hipotekę odmawia? Dziwne.

    Jak jest blokada na wysoką kwotę, to pewnie obawiają się
    hipoteki przymusowej - skoro wierzycielem jest US.

    pzdr, Gotfryd