    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaniżanie cen na oprogramowanie
    Date: Mon, 20 Oct 2008 17:49:55 +0200

    On Mon, 20 Oct 2008, Tristan wrote:

    > (autor BartekK
    > Ja nie produkuję, ja tylko sprzedaję. Kupuję gotowe, sprzedaję gotowe. Nie
    > robię żadnych dokumentów produkcji.

    No to tym razem wyprodukujesz.
    Z peceta i oprogramowania wyprodukujesz pecet z oprogramowaniem :P
    Mówisz, że to trudne? ;)
    I nigdy ze skrzynki z monitorem nie wyprodukowałeś pełnosprawnego
    peceta poprzez dołożenie kabelka sieciowego? ;)

    > W każdym razie, nadal nie wiem, czy mogę im tak do 1zł z 600zł zjechać.

    A przykład z "telefonem za 1 zł" Cię nie przekonał?

    No, akurat to rozumiem :P (jedynka to tak sobie działała)
    Żeby nie było, jedna z ostatnich "2.X" w kompilacji ux u mnie też
    miała odchyły - drukować się nie dało.

    pzdr, Gotfryd