eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie. › Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
  • Data: 2008-02-28 07:50:30
    Temat: Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
    Od: "P_ablo" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:fq0ho3$7lj$1@news.onet.pl...

    > Jak będzie grzywna, to wpis jest 5 lat. Jakbyś dostał zawiasy to 3 lata.

    Tylko konsekwencje takich notowan dla przecietnego obywatela sa nieistotne -
    nie mozna brac udzialu w przetargach publicznych. A zakaz prowadzenia
    dzialalnosci w PL to czysta fikcja. Znam takiego co otrzymal taki zakaz na
    10 lat, po 5 zarejestrowal dzialalnosc i prowadzi ja do dzis. Byc moze
    zlamal tylko sadowy zakaz i jesli ktos sie tego dokopie to dopiero wtedy
    bedzie dym.

    Picasso