  • 11. Data: 2008-02-26 09:22:38
    Temat: Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 26-02-2008 o 10:18:34 Baczek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nic nie pamietasz, nikogo nie znasz z nikim nie rozmawiales :D

    Oraz: to nie moja ręka :)

  • 12. Data: 2008-02-26 10:40:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Feb 2008 21:56:04 +0100, John Smith wrote:
    >Prawie dwa lata temu kupiłem samochód z komisu, auto było sprawne i w dobrym
    >stanie, na fakturze pracownik komisu wpisał cenę wiele niższą niż tą którą
    >faktycznie zapłaciłem.

    Krajowe czy zza granicy ?

    >Kilka dni temu dostalem z urzędu skarbowego pismo z prośbą o opisanie
    >przebiegu transakcji i podanie rzeczywistej ceny zakupu.
    >Pytanie co lepiej zrobić w takiej sytuacji?

    Pojechac do komisu i spytac co sie dzieje. Dyskretnie.

    >Czy iść w zaparte i upierać się przy kwocie z faktury, narażając się na
    >wezwania osobiste, powoływanie rzeczoznawcy i ewentualną odpowiedzalność
    >karną?

    Mocno zanizona ?
    Co ci moga udowodnic po 2 latach, moze przebieg byl wysoki
    ale malo jezdzisz wiec kupiles bo liczyles ze jeszcze pojezdzi,
    moze i stan licznika byl niski, ale wszyscy widzieli ze przekrecony
    tylko nie wiadomo o ile, moze byl zderzak blotnik i drzwi do wymiany,
    moze silnik do remontu, unia sie otworzyla to i ceny spadly, nawet
    jesli wasze taryfikatory tego nie zauwazyly, moze to diesel ktory za
    rok nie moglby wjechac do berlina wiec wlasciciel go tanio sprzedal ..

    >Czy też może opisać zgodnie z prawdą całą transakcje?

    Chyba lepiej w zaparte. Ty kupiles bo bylo tanio, oni .. a co oni moga
    pamietac po dwoch latach.

    J.

  • 13. Data: 2008-02-26 23:37:36
    Od: "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.t64hnt1mipkhj4@unk...

    > A to ciekawe, poprzyj jakimś przepisem pls bo może mam starą wersję KK.

    http://e-prawnik.pl/wyrok/zatarcie-skazania-1,odpowi
    edzi,prawo-karne

    Z tymi zawiasami to mi się trochę pokićkało ze skróceniem okresu zatarcia, w
    tekście masz wszystko ładnie wyjaśnione.

    > Rozdział rozdziałem, który artykuł/paragraf?

    Będziesz miał współudział z art. 271 i przy okazji 273.

    > To chyba nie do mnie? A co do dania się wrobić - uwierz mi że jeśli
    > jesteś pierwszy raz
    > w jakiejś sytuacji i nie jesteś nerwusem który się o wszytsko wykłóca,
    > do tego sprzedawca
    > jest pewniakiem-fachurą-równym kolesiem, to nie jest trudno dać się
    > wkołować w zaniżoną fakturę
    > - i nie ma to nic wspólnego z byciem oszustem.

    Nieee no, stary, wcale nie ma to nic wspólnego z oszustwem, wcale nikt nie
    powinien odprowadzić wyższych opłat przy fakturze takiej, za jaką kwotę
    rzeczywiście kupiłeś samochód... Przecież wiadomo, że wszyscy tak robią,
    więc to nie jest oszustwo.

    Jurand.

  • 14. Data: 2008-02-27 09:57:19
    Od: Bard13 <k...@g...com>

    On 25 Lut, 21:56, "John Smith" <s...@s...com> wrote:
> [...]
    > konsekwencjami moge się liczyć w takim przypadku? Godząc się na zaniżoną
    > fakturę tak nie osiągnąłem żadnych korzyści.

    Osobiście nabawiłbym się ciężkiej sklerozy i nie pamiętał ile
    zapłaciłem.
    Nie pamiętam czy zapłaciłem X jak na fakturze czy Y jak US się wydaje.
    Wydaje się że to było X ale po prostu nie pamietasz.
    Nie napiszesz na oświadczeniu w US ile tego było, tylko że posiadasz
    fakturę na kwotę X, nie pamiętasz ile konkretnie zapłaciłeś, bo
    pytanie US wpędziło CIę w konsternacje i już wogóle ci się
    pokiełbasiło ale nie wydaje się, zeby to była inna kwota.

    Generalnie bełkot, że chyba X. Zasłoń się niepamięcią, zwłaszcza ze
    jak opiłeś samochód, to potem nie pamiętałeś jak się nazywasz a co
    dopiero ile zapłaciłeś.
    Za wódkę było tego sporo...

  • 15. Data: 2008-02-27 11:53:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Bard13 wrote:

> [...]
    >
    > Generalnie bełkot, że chyba X. Zasłoń się niepamięcią, zwłaszcza ze
    > jak opiłeś samochód, to potem nie pamiętałeś jak się nazywasz a co

    Dlaczego wszyscy namawiają wątkotwórcę do kłamania przed organem państwa?
    Nie lepiej jak powie po prostu jak było? Przecież to nie on jest
    odpowiedzialny za wystawienie faktury, a na kwotę na fakturze nie musiał
    wcale nawet patrzeć.

    p. m.

  • 16. Data: 2008-02-27 12:27:01
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-02-2008 o 00:37:36 Jurand <jurand@!skasujto!.poczta.fm> napisał(a):

> [...]
    > powinien odprowadzić wyższych opłat przy fakturze takiej, za jaką kwotę
    > rzeczywiście kupiłeś samochód... Przecież wiadomo, że wszyscy tak robią,

    nic nie pisałem że nie ma oszustwa, czytanie ze zrozumieniem sie kłania :)

    pozdr,
    tommyz

  • 17. Data: 2008-02-27 13:11:44
    Od: "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.t66njbqwipkhj4@unk...
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > nic nie pisałem że nie ma oszustwa, czytanie ze zrozumieniem sie kłania :)

    Podkreśliłem specjalnie dla Ciebie.

    Jurand.

  • 18. Data: 2008-02-27 13:14:01
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-02-2008 o 14:11:44 Jurand <jurand@!skasujto!.poczta.fm> napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Podkreśliłem specjalnie dla Ciebie.

    A ja dla Ciebie

    pozdr,
    tommyz

  • 19. Data: 2008-02-27 13:32:37
    Od: "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.t66ppng1ipkhj4@unk...

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A ja dla Ciebie

    Stary, czy Ty masz jakiś problem z głową? Nic nie pisałeś, że nie ma
    oszustwa? A napisanie "NIe MA TO NIC WSPÓLNEGO Z BYCIEM OSZUSTEM" to co niby
    znaczy?

    Jurand.

  • 20. Data: 2008-02-27 13:34:25

    Dnia 27-02-2008 o 14:32:37 Jurand <jurand@!skasujto!.poczta.fm> napisał(a):

> [...]
    >
    > Stary, czy Ty masz jakiś problem z głową? Nic nie pisałeś, że nie ma
    > oszustwa? A napisanie "NIe MA TO NIC WSPÓLNEGO Z BYCIEM OSZUSTEM" to co
> [...]

    Dobra, kończmy to :)