    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zapłata podatku VAT
    Date: Sun, 26 Apr 2015 10:18:47 +0200

    W dniu 2015-04-25 o 14:56, j...@g...com pisze:

    > Szkoda, że przed zapłaceniem nie zdążyłem przeczytać Twojej odpowiedzi i zapłaciłem
    SWIFTEM :) Poniżej szczegóły:

    > http://i.imgur.com/SVKOKTB.png
    > http://i.imgur.com/XiV7M1l.png
    > http://i.imgur.com/uandwaW.png
    >
    > Wybrałem niestety nie opcje SHA, tylko OUR (nie byłem pewny czy mam prawo częścią
    kosztów przelewu obciążyć Urząd Skarbowy). Rozumiem więc, że gdy wybiorę SHA, wówczas
    Urząd Skarbowy "pokrywa koszty banków trzecich"?

    > PS Przy takim przelewie "zagranicznym" (SWIFT, OUR) Całkowity koszt takie przelewu
    to 170 zł.

    Kosztuje 80, bo 90 dopłaciłeś ekstra za tryb pilny. Dla danin liczy się
    data obciążenia rachunku, więc pilny mogłeś sobie darować.
    No i nie wiem, jak w Twoim banku, czy ten ryczałt 80 za koszty banków
    pośredniczących nie może się zmienić. Bo w czarnym scenariuszu, mogą
    sobie jeszcze pobrać coś na prowizję za ten przelew.

    --
    Pete