eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZapomniałem wpisać w koszty ratę amortyzacyjną za środek trwały. › Re: Zapomniałem wpisać w koszty ratę amortyzacyjną za środek trwały.
  • Data: 2005-06-24 10:54:58
    Temat: Re: Zapomniałem wpisać w koszty ratę amortyzacyjną za środek trwały.
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam ale powoli tracę cierpliwość.Pytacz pytał
    cyt.pl.soc.prawo.podatki

    Zapomniałem wpisać w koszty ratę amortyzacyjną za środek trwały.

    Witam,
    Zapomniałem wpisać w koszty ratę amortyzacyjną. Biec jutro do US i składać
    korektę czy nie stresować się i odliczyć ją w następnym zeznaniu?
    Pzdr
    Robi

    Jak wynika z pytania złożył PIT-a.Zapomniał wpisać do KUP ratę amortyzacji
    środka trwałego i nie wynika z pytania czy go używa czy nie.Domniemamam ,że
    używa a interesuje go czy musi korygować PIT-a , czy wystarczy ,że
    zaliczy "zapomnianą" ratę amortyzacji do KUP w przyszłym okresie.

    O czym więc dyskusja?

    Może zaliczyć a raczej musi zaliczyć w rozliczeniu rocznym - tyle i kropka.

    Sezonowość,użytkowanie,cel- nie były treścią pytania.
    Zasady liczenia - miesięczna,kwartalna,roczna - miałyby znaczenie gdyby
    zaksięgował wcześniej ratę amortyzacji a nie "zapomniał".

    Luz Panowie-pozdrawiam-Kriss