    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zatrudnienie żony we własnej DG...
    Date: Sat, 8 Dec 2007 21:49:40 +0100

    On Sat, 8 Dec 2007, Jagna wrote:

    > Dnia Sat, 8 Dec 2007 19:30:55 +0100, axel napisał(a):
    [...]
> [...]
    [...]
    > Tak jak napisał sympatyczna poczta, te składki opłaca osoba prowadząca DG
    > i to jemu ewentualna "emeryturka" może wzrosnąć.

    Nie wiem czy widzisz, ale piszesz CO INNEGO niż sympatyczna_poczta!
    I tak od niechcenia spytam, czy naprawdę uważasz (tak jak piszesz
    wyżej) iż składki płacone na osobę współpracującą idą "na konto"
    (ZUS) prowadzącego DG?
    Od kiedy? ;)
    (to że DO PODATKU się ich nie rozdziela, to inna para kaloszy).

    > niechcący, potrafię wyliczyć jej wysokość, uwzględniając obecny stan prawny
    > i jakoś szczególnego wzrostu z tego tytułu nie zauważyłam.
    > Chcesz analizę? ;>

    Jak masz to rzuć, obejrzymy ile z tych przykładowych 100 zł zostanie :)

    pzdr, Gotfryd