  • 21. Data: 2010-11-29 16:07:06
    Temat: Re: Zawieszenie działalności - wysokość dobrowolnych składek ZUS
    Od: Michał Madej <r...@o...eu>

    On 29 Lis, 14:57, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > U ytkownik "Micha Madej" <r...@o...eu> napisa w wiadomo
    cinews:c951aee4-d286-4cbb-851d-f7b856a6b533@z19g2000
    yqb.googlegroups.com...

> [...]
    > zdrowotne: 3,99 jako potracenie
    > FG P: 0,05 z dodatkowo
    > oraz 3 z zaliczki na podatek dochodowy jako potr cenie
    >
    > Razem z tytulu Twojej umowy zlecenie musi on odporowadzic do ZUS i US 19,80
    > z (o ile dobrze policzylem), natomiast na wlasnym podatku - jako, ze sobie
    > wszystko wrzuca w koszty - zyskuje 10,86 z .
    > Czyli zeby mu si eto oplacalo, to musisz mu odpalic minimum 9 zl na miesiac
    > + jakis "napiwek". :)
    >
    > No chyba, ze naprawde bedziesz liczyl te faktury czy szukal bledow
    > ortograficznych - to wtedy bedzie CI na miesiac wyplacal 37,38 z

    Czy do umowy o dzieło też to można odnieść?

    SDD, Liwiusz - dzięki, życie mi ratujecie tą umową zlecenie :)

  • 22. Data: 2010-11-29 16:16:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 17:07, Michał Madej pisze:

    > Czy do umowy o dzieło też to można odnieść?

    Nie, bo nie jest ozusowana (zazwyczaj).

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-11-30 10:27:43
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    ajezeli odwiesi DG to wtedy bedac na umowie zlecenie placi dodatkowo pelne
    zdrowotne - i czy tylko zdrowotne czy rowniez
    ub spoleczne ?

    kurde genialny pomysl :)

  • 24. Data: 2010-11-30 10:54:49
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-30 11:27, Kotlet wieprzowy wrote:
    > kurde genialny pomysl :)

    Ale co w tym genialnego - przecież to tak działa od lat.

    Piotrek

  • 25. Data: 2010-11-30 11:00:36
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 2010-11-30 11:27, Kotlet wieprzowy wrote:
    > kurde genialny pomysl :)

    >Ale co w tym genialnego - przecież to tak działa od lat.

    ale genialne jest :)

    to jak z tym odwieszeniem, wtedy tylko zdrowotne ?

  • 26. Data: 2010-11-30 11:19:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ajezeli odwiesi DG to wtedy bedac na umowie zlecenie placi dodatkowo pelne
    > zdrowotne - i czy tylko zdrowotne czy rowniez
    > ub spoleczne ?

    Rowniez u. spoleczne.
    Tylko zdrowotne byloby wowczas, gdyby umowa zlecenie opewala na kwote rowna
    obowiazujacej go z tytulu DG minimalnej podstawie wymiaru skladek
    "spolecznych".

    Pozdarwiam
    SDD

  • 27. Data: 2010-11-30 12:07:05
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    a jest jakiś tego typu 'myk' na ub z DG, za kilka miesiecy bede musial
    odwiesic ze wzgledu na przedmiot
    sprzedazy a 800 zl na pewno placic nie bede bo to jest chore .

  • 28. Data: 2010-11-30 12:37:55
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-11-30 13:07, Kotlet wieprzowy pisze:
    > a jest jakiś tego typu 'myk' na ub z DG, za kilka miesiecy bede musial
    > odwiesic ze wzgledu na przedmiot
    > sprzedazy a 800 zl na pewno placic nie bede bo to jest chore .

    no jest, zatrudnij się na etat, tu albo za granicą

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 29. Data: 2010-11-30 12:52:33
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Daniel Stalica" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > sprzedazy a 800 zl na pewno placic nie bede bo to jest chore .

    >no jest, zatrudnij się na etat, tu albo za granicą

    ale wtedy musialbym placic z DG zdrowotne ?
    Nie chodzi mi o obnizenie o 100 zl ale o conajmniej polowe,

  • 30. Data: 2010-11-30 13:01:35
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-11-30 13:52, Kotlet wieprzowy pisze:
    > ale wtedy musialbym placic z DG zdrowotne ?
    > Nie chodzi mi o obnizenie o 100 zl ale o conajmniej polowe,

    Zdrowotne w większości odliczasz od podatku, więc jeśli tylko masz
    dochód to nie ma problemu. Wtedy ZUS faktycznie kosztuje cię ok 33 zł.