  • 11. Data: 2003-01-30 22:37:10
    Temat: Re: Zawieszona dzialalnosc i rozliczanie telefonu
    Od: "leszczyq" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@g...pl.no.spam> napisał w wiadomości
    news:b1c90k$ut1$2@absinth.dialog.net.pl...

    > odpowiem (zanim ktos nawrzeszczy (chociaz nie byloby to
    > pozbawione podstaw)): nie
    >
    > --
    > bromden[at]gazeta.pl
    > GCS d- s+: a- C++$ UL(++++) P-- L++ E--- W+(++) N++ o? K? w(++) !O M--
    > !V PS+ PE++ Y+ PGP+ t--- 5? X- R- tv-- b++>+++ DI- D- G e+++ h-- r- y?

    Dziekuje, wzasadzie chcialem sie tylko upewnic.

    Pozdrawiam,
    leszczyq

  • 12. Data: 2003-01-31 23:28:05
    Od: " " <y...@N...gazeta.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Nie można. Jeżeli zawiesiłes działalnośc to znaczy że nie wykonujesz
    > żądnych czynności w ramach DG. Ani nie kupujesz ani nie sprzedajesz.
    > Nie robisz nic co mogłoby spowodować osiągnięcie przychodu z DG (a
    > gdybys robił to twoje zawieszenie byłoby fikcyjne) a więc nie masz tez
    > żadnych _kosztów_ _uzyskania_ _przychodu_.

    A co sie dzieje gdy dzialalnosc jest prowadzona np. przez pol miesiaca (bo
    przez drugie pol jest zawieszona)? Czy mam prawo odliczyc koszt telefonu? W
    ogole, calosc czy proporcjonalna czesc?

    Janusz

  • 13. Data: 2003-02-01 11:47:11
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > pytam o przychod (niezaleznie od kosztow), tak przy okazji
    >
    > i zycze troche spokoju ducha

    :-))))

    Sark

  • 14. Data: 2003-02-01 11:50:09
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <y...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A co sie dzieje gdy dzialalnosc jest prowadzona np. przez pol miesiaca (bo
    > przez drugie pol jest zawieszona)? Czy mam prawo odliczyc koszt telefonu? W
    > ogole, calosc czy proporcjonalna czesc?

    Wziąlbym to na logikę, masz biling szczegółowy i widzisz jakie rozmowy i w jakim
    casie odbywaleś no i które możesz a które nie
    możesz :)) no i biling możesz ... hmmm tylko chyba proporcjonalnie do wcześniejszych
    wyliczeń.

    Sark