  • 11. Data: 2002-04-17 13:59:14
    Temat: Re: Zawód "Główny księgowy"-pytania.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Apr 2002, Ewa wrote:
    [...7 linii odpowiedzi...]
    [...ponad 30 linii cytatu z sygnaturą...]

    Ja w kwestii formalnej: dałoby się załatwić, żebyś
    trochę przycinała cytaty ? A jakby tak odpowiedź była
    *pod* to by juz się rewelacyjnie czytało :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-04-18 14:24:44
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    No popatrz a mi się źle czyta pod spodem.

    Pozdrowienia, Ewa

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

  • 13. Data: 2002-04-18 14:27:29
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No popatrz a mi się źle czyta pod spodem.

    A czytasz w ogóle te cytaty pod postem? Jeżeli tak, to dziwne, że lepiej Ci
    się czyta odpowiedź przed pytaniem. Jak nie czytasz, to po co w ogóle
    cytować?
    Ale to dywagacje na inną grupę. Netykieta mówi, że odpowiada się pod
    przyciętymi cytatami i kropka.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 14. Data: 2002-04-18 14:30:31
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <a9mkt4$m8e$1@news.tpi.pl> Ewa napisał(a):
    > No popatrz a mi się źle czyta pod spodem.

    Tylko że to, jak Tobie jest wygodnie, jest niestety mało istotne, bo oprócz Ciebie
    czyta te posty kilka tysięcy osób... ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 15. Data: 2002-04-18 15:33:09
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    OK nie odzywam się.
    Skoro mam dziwne przyzwyczajenia, a Netykiete czytałam i nie znalazłam tego
    konkretnie przypadku.

  • 16. Data: 2002-04-18 19:18:47
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Samotnik wrote:

    > Tylko że to, jak Tobie jest wygodnie, jest niestety mało istotne, bo
    > oprócz Ciebie czyta te posty kilka tysięcy osób... ;)
    Np. ja. I też jestem za odpowiadaniem POD cytatami.
    I jak sie rozejrze, to znajdę jeszcze sporo takich "dziwaków" :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl