  • Data: 2013-01-01 14:20:59
    Temat: Re: Zbiorcza usługa jako jedna pozycja na fakturze
    Od: Jacek <n...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-31 22:35, Liwiusz pisze:

    > I tak być powinno (zawracanie głowy księgowemu, nie to, że jest w
    > szpitalu ;) )
    > Przynajmniej będziesz miał teraz do kogo kierować pretensje, jeśli
    > odpowiedź okaże się błędna ;)

    Chciałem mu oszczędzić tego, nie dość, że Święta to jeszcze Nowy Rok mu
    wypadł na łożu szpitalnym i co gorsza jeszcze trochę poleży. Co do
    pretensji to i tak ja jako podatnik odpowiadam za swoje decyzje.

    > A co do tej grupy, to dostałeś dwie odpowiedzi. Decyzję musisz podjąć
    > sam, jeśli na podstawie tychże odpowiedzi nie umiesz jej podjąć, to nic
    > na to nie poradzimy ;)

    Ja konkretnej odpowiedzi a nawet wskazówki nie znalazłem, jedynie
    odsyłanie do archiwum, na co niestety nie miałem tego dnia czasu (co
    roku to samo i mnóstwo spraw zostawia się na ostatnią chwilę - taki typ
    niereformowalny, albo słabo zorganizowany).

    > Udanego sylwestra! ;)

    Dziękuję, choć już po - głowa nie boli więc ciężko podsumować czy udany
    czy nie :) Najlepszego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam
    Jacek