  • 1. Data: 2006-01-31 10:15:49
    Temat: Zbroszurować - co to znaczy?
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Przepis mówi, że podatnik ma "zbroszurować" ewidencje. Szukam w Słowniku
    poprawnej polszczyzny, i na Gooogle i nie ma.
    Proszę, niech ktoś mi objaśni znaczenie tego pięknego słowa.
    Kupuję gotowe zeszyty ewidencji (zakupy VAT, sprzedaż VAT i ryczałt PPE)
    firmy Michalczyk i Prokop, czy jeszcze muszę dodatkowo dawać jakieś sznurki,
    lak, pieczęcie, jak w tajnej dokumentacji w wojsku?
    Jacek

  • 2. Data: 2006-01-31 10:32:51
    Temat: Re: Zbroszurować - co to znaczy?
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sznurki,
    > lak, pieczęcie, jak w tajnej dokumentacji w wojsku?

    Strony numerować , a na ostatniej stronie jak już książka kończy się lub
    kończą zapisy powinno być zapisane " zakończono na pozycji xx

  • 3. Data: 2006-02-01 12:07:38
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przepis mówi, że podatnik ma "zbroszurować" ewidencje. Szukam w Słowniku
    > poprawnej polszczyzny, i na Gooogle i nie ma.
    Nie spotkałeś się z wyrazeniem "broszura"? W potocznym języku jest to
    małostronicowa książeczka. Czyli "zbroszurować", to inaczej "zrobić"
    książeczkę z luźnych kartek - czyli kartki ponumerować i jakoś zszyć.
> [...]
    > firmy Michalczyk i Prokop, czy jeszcze muszę dodatkowo dawać jakieś
    > sznurki, lak, pieczęcie, jak w tajnej dokumentacji w wojsku?
    Gotowe ewidencje są juz zboszurowane - co najwyżej numerujesz w nich
    stronice.
    Sznurki, lak i pieczęcie to już sprawa indywidualnego podejścia :))). Oby
    tylko nie opalać brzegów, bo taka stylizacja może być źle widziana :)).
    Pozdr. Graszka.

  • 4. Data: 2006-02-01 13:23:11
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > firmy Michalczyk i Prokop, czy jeszcze muszę dodatkowo dawać jakieś sznurki,
    > lak, pieczęcie, jak w tajnej dokumentacji w wojsku?

    ja tez mialem taki problem i mi pani w US powiedziala, ze to jest tak,
    ze czasami niektorzy robia sobie sami takie KPIRow i wtedy jak sie to
    samemu wydrukuje, to trzebe to zszyc zeby nie byly to osobne kartki, ale
    'broszura', a jak sie kupuje takie juz zszyte to juz jest OK i tylko
    trzeba to ponumerowac

    sg