  • 11. Data: 2004-04-09 18:58:06
    Temat: Re: Zdrowotne-wyjasnienie
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    tak, potweirdzam to, owe 0,5 mimo ze placi ubezpieczony z wlasnej kieszeni
    to nie moze lacznie z 7,75 przekraczac zaliczki ;)

    Jean

  • 12. Data: 2004-04-11 20:07:19
    Od: "MarKust71" <m...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@w...poznan.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > W nawiazaniu do toczacej sie niedawno dyskusji
    > o skladkach zdrowotnego poszperalem i ustalilem, ze
    > wystepuja trzy przypadki:
    > 2. Zal. pod. < zdr 8,25 ALE ( i ) zal. pod. > 7,75% zdr.
    > zdrowotne=wys. zal. pod.
    > odliczamy 7,75% z podatku I ROZNICE (zal. podatku-7,75% zdr) od dochodu

    Witam !
    Myslałem, że mi przeszło, ale dalej mnie telepie, jak mi ktoś wtyka jakieś
    0,5% przy liczeniu zdrowotnego :-)
    Właśnie odkryłeś w tym przypadku, że te "0,5%" to wcale nie jest 0,5% !
    W dodatku niczego tutaj nie odliczasz od dochodu tylko płacisz to do ZUS-u
    płacąc od tego też podatek dochodowy.
    Taka sytuacja następuje (w normalnych warunkach: normalne KUP, normalna ulga
    podatkowa) przy wynagrodzeniu pomiędzy 695,65 a 732,25 brutto.

    Marek