  • 1. Data: 2004-04-07 13:54:01
    Temat: Platnik 6.02 a certfikaty CRL
    Od: "Andrzejj" <j...@o...pl>

    Witam,

    W nowym Platniku 6.02 nic nie moge wyslac do zus,
    bo nie mozna zarejestrowac listy certyfikatow crl-zew (nr 17)
    ( w starym platniku 6.01 to nie przeszkadzalo w wysylce!)
    Caly czas dostaje komunikat bledu.
    Rejestruje i z internetu i z pliku i gowno!
    Co ciekawe to samo ma pani z informacji o Platniku.
    tez nie moze nic wyslac ;-))))))
    Na moje pytanie Co robić??? odparla
    NIE WIEM!!!!!!!!

    No coz..... moze ktos jednak wiec co robic????

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-04-07 17:29:35
    Temat: Re: Platnik 6.02 a certfikaty CRL
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > No coz..... moze ktos jednak wiec co robic????
    >
    > Pozdrawiam
    > Andrzej

    > --

    Zacytuje pod tym co napisałes. Po co ci tyle linii??
    Poczekaj na aktualizację. ma być lada dzień. Zus odradza instalację tej
    wersji ze względu na błędy
    PawełJ

  • 3. Data: 2004-04-07 19:21:28
    Od: Bunio <o...@a...pl>

    > Witam,
    >
    > W nowym Platniku 6.02 nic nie moge wyslac do zus,
    > bo nie mozna zarejestrowac listy certyfikatow crl-zew (nr 17)

    a czy masz poprzednie certyfikaty ??
    7,11,13,15,17 u mnie działa OK
    aaaaa a moze MDAC 2.8 było parę tygodni temu

  • 4. Data: 2004-04-08 12:09:06
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

> [...]
    > Caly czas dostaje komunikat bledu.
    > Rejestruje i z internetu i z pliku i gowno!
    > Co ciekawe to samo ma pani z informacji o Platniku.
    ==================
    sciagnij z www.cc.unet.pl certyfikaty centrum i zarejestruj je z pliku
    Atomek

  • 5. Data: 2004-04-10 21:11:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik PawełJ p...@w...poczta.onet.pl ...

    > Poczekaj na aktualizację. ma być lada dzień. Zus odradza instalację tej
    > wersji ze względu na błędy

    Ale fajnie jest!!!
    :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 6. Data: 2004-04-10 21:14:35
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <1...@b...poznan.pl>, Budzik wrote:

    > Ale fajnie jest!!!
    >:)))

    Tak to jest - release i od razu bugfix, już któryś raz. Gorzej niż M$.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2004-04-11 09:05:16
    Od: "< tomek >" <n...@c...spamu>

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

    > Tak to jest - release i od razu bugfix, już któryś raz. Gorzej niż
    > M$.

    Dochodzi jeszcze irytujący błąd pobierania potwierdzenia
    wysyłki dokumentów - w przypadku problemów z serwerem
    płatnik rzuca komunikat o braku wpisu nazwy serwera wysyłki,
    który normalnie jest wpisany w programie :)))

    W takim przypadku chyba powinien wystąpić raczej komunikat
    o nie możliwości połączenia z serwerem zamiast komunikatu
    o braku wpisu serwera w programie... trochę to irytuje :/

    --
    Pozdr.