  • 1. Data: 2004-04-07 13:14:35
    Temat: Płatnik HELP!
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Witam

    Zainstalowałem sobie to cudo (niestety wcześniej odinstalowałem versje 6.01)
    i teraz nie mogę się podpiac do starej bazy danych (wpisałem juz wszystkie
    hasła jakich używałem), nie dział niestety również odzyskiwanie
    zarchiwizowanej bazy danych.
    Czy ktoś miał podobny problem i sie z nim uporał?

    Pozdro
    Strebor

  • 2. Data: 2004-04-07 14:20:41
    Temat: Re: Płatnik HELP!
    Od: "W.R." <h...@b...pl>

    Użytkownik "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarchiwizowanej bazy danych.
    > Czy ktoś miał podobny problem i sie z nim uporał?

    Spróbuj nazwy użytkownika "sa" z pustym hasłem.
    A jak to nie pomoże, to sprawdź tutaj: http://platnik.fork.pl/

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski

  • 3. Data: 2004-04-07 14:30:21
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "W.R." <h...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wiadomości

    > Spróbuj nazwy użytkownika "sa" z pustym hasłem.

    DZIEKI !!!

  • 4. Data: 2004-04-07 19:22:50
    Od: Bunio <o...@a...pl>

    http://platnik.fork.pl