  • 1. Data: 2002-10-10 15:33:22
    Temat: Zeznanie podatkowe
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    Być może już było - jeśli tak to przepraszam.
    Mam pytanie - co będzie jeśli się wymelduję z miejsca zamieszkania. Czy
    zeznanie podatkowe za rok 2002 będę składać w tym urzędzie gdzie ostatnio?
    Chciałabym się wymeldować od początku listopada i nie będę nigdzie
    zameldowana (nie wiem jak długo).

  • 2. Data: 2002-10-10 22:18:12
    Temat: Re: Zeznanie podatkowe
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maura" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zeznanie podatkowe za rok 2002 będę składać w tym urzędzie gdzie ostatnio?
    > Chciałabym się wymeldować od początku listopada i nie będę nigdzie

    Nie widze zwiazku miejsca zameldowania (lub jego braku) ze skladaniem
    zeznania rocznego.
    Polecam archiwum grupy.

    Karol

  • 3. Data: 2002-10-11 12:39:49
    Od: "Black" <b...@s...pl>

    Miałem taką sytuację - na dzień 31 grudnia roku podatkowego nie byłem
    nigdzie zameldowany i kazali mi wysłać PIT-a do US odpowiedniego dla
    ostatniego miejsca zameldowania.

    B.

  • 4. Data: 2002-10-11 13:30:15
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

    (cut)

    > Nie widze zwiazku miejsca zameldowania (lub jego braku) ze skladaniem
    > zeznania rocznego.
    > Polecam archiwum grupy.
    >
    > Karol

    Ja związek widzę - rozliczam się w US który jest najbliżej miejsca
    zameldowania. Co jeśli jestem bezdomna, niezameldowana, mam dochody do
    rozliczania? Gdzie wtedy składam PIT? Do jakiego US mój zakład pracy
    odprowadza podatek?

  • 5. Data: 2002-10-11 13:30:44
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    Dzięki :)

  • 6. Data: 2002-10-11 13:53:55
    Od: "Piotr_K" <p...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > zeznanie podatkowe za rok 2002 będę składać w tym urzędzie gdzie ostatnio?
    > Chciałabym się wymeldować od początku listopada i nie będę nigdzie

    Jeśli chodzi Ci o PIT-36 lub PIT-37 to przeczytaj uważnie
    objaśnienia, które znajduja się w nagłówku PITa /kto składa i gdzie/ !!!
    Tam jak wół jest napisane:
    "Miejsce skłądania: Urząd Skarbowy właściwy wg miejsca zamieszkania lub
    pobytu"
    Nie ma tam słowa o miejscu zameldowania !

    Piotrek_K

  • 7. Data: 2002-10-11 13:55:59
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > (cut)

    > Ja związek widzę - rozliczam się w US który jest najbliżej miejsca
    > zameldowania.

    Błąd. Powinanś się rozliczać w US właściwym dla miejsca zamieszkania.

    > Co jeśli jestem bezdomna

    Mieszkasz pod mostem?

    > niezameldowana, mam dochody do
    > rozliczania?

    Miejsce zamieszkania.

    >Gdzie wtedy składam PIT?

    Miejsce zamieszkania.

    > Do jakiego US mój zakład pracy
    > odprowadza podatek?

    Wlasciwego ze wzgledu na siedzibe zakladu pracy.
    Natomiast PIT-11 do US, ktory wskazalas ze wzgledu na miejsce zamieszkania.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 8. Data: 2002-10-11 14:14:03
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "Piotr_K" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message

    (cut)
> [...]
    > pobytu"
    > Nie ma tam słowa o miejscu zameldowania !

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    No dobrze.. Ale pozwól, że podrążę temat: co jeśli mieszkam raz pół roku pod
    mostem w jednej dzielnicy a drugie pół roku pod mostem w innej dzielnicy.
    Jaki mam podać adres korespondencyjny? Poste restante? Co wtedy?

    Wydaje mi się, że kiedyś były przepisy, które mówiły, iż osoba mająca
    dochody do rozliczenia a nie mająca miejsca zamieszkania (jako określonego)
    rozlicza się w którymś tam US, przewidzianym właśnie dla takich osób
    (oczywiście oprócz "swoich terenowych" mieszkańców).

  • 9. Data: 2002-10-11 18:18:39
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    pod
    > mostem w jednej dzielnicy a drugie pół roku pod mostem w innej dzielnicy.
    > Jaki mam podać adres korespondencyjny? Poste restante? Co wtedy?

    Wydaje mi sie ze na formularzu NIP-3 (NIP-1 jesli DG) mozna wpisac adres
    korespondencyjny, jesli jest rozny od zameldowania).

    Wybory Samorzadowe 2002 >>> http://link.interia.pl/f1665

  • 10. Data: 2002-10-13 20:49:53
    Od: "Aniol" <g...@f...onet.pl>

    Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ao4ucs$ov$...@f...acn.pl...

    > Użytkownik "Maura" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nie widze zwiazku miejsca zameldowania (lub jego braku) ze skladaniem
> [...]

    Gdzies cztalem ze ktoryc US w Warszawie jest wlasciwy dla osob bez meldunku.