  • 11. Data: 2002-10-13 21:03:29
    Temat: Re: Zeznanie podatkowe
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a g...@f...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Gdzies czytalem ze ktoryc US w Warszawie jest wlasciwy dla osob bez
    > meldunku.

    Boże, ty to czytasz i nie grzmisz!!!!
    Jeszcze raz: WAŻNE JEST MIEJSCE ZAMIESZKANIA A NIE ZAMELDOWANIA.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
    Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."

  • 12. Data: 2002-10-14 10:43:39
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Boże, ty to czytasz i nie grzmisz!!!!
    > Jeszcze raz: WAŻNE JEST MIEJSCE ZAMIESZKANIA A NIE ZAMELDOWANIA.

    A ja będę upierdliwa: NIE MAM MIEJSCA ZAMIESZKANIA !!!! Co wtedy???

  • 13. Data: 2002-10-15 20:27:31
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a m...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A ja będę upierdliwa: NIE MAM MIEJSCA ZAMIESZKANIA !!!! Co wtedy???

    To składam kondolencje :)
    A poważnie to w takiej sytuacji rzeczywiście pasowałby II US w-wa
    Śródmieście, ale tego to już do końca pewien nie jestem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
    że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć

  • 14. Data: 2002-10-15 23:57:14
    Temat: Re[2]: Zeznanie podatkowe
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 15 października 2002 o godzinie (22:27:31) napisano:
> [...]

    B> A poważnie to w takiej sytuacji rzeczywiście pasowałby II US w-wa
    B> Śródmieście, ale tego to już do końca pewien nie jestem.

    WNIOSEK 1: w Polsce nie mozna nie zamieszkiwac? :))))
    WNIOSEK 2 (alternatywny 1): nie mieszkasz - nie deklarujesz?
    WNIOSEK 3 (alternatywny 2): bezdomni - szarą strefą naszej gospodarki?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl