  • 1. Data: 2004-01-15 08:44:07
    Temat: Zgłoszenie na 20 stycznia do US
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Czy jeżeli nie zmieniam formy prowadzenia DG (książka) muszę do 20 stycznia
    zawiadomić o tym fakcie US ?

    Pozdrawiam
    barysza

  • 2. Data: 2004-01-15 08:51:39
    Temat: Re: Zgłoszenie na 20 stycznia do US
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > Czy jeżeli nie zmieniam formy prowadzenia DG (książka) muszę do 20
    stycznia
    > zawiadomić o tym fakcie US ?

    W moim US - na 100% nie trzeba.
    Spytaj w swoim.

    latet

  • 3. Data: 2004-01-15 12:11:56
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "latet" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > stycznia
    >
    > W moim US - na 100% nie trzeba.
    > Spytaj w swoim.
    ------------------------------------
    Dodam tylko że warto jednak spytać czasami pytałam czy trzeba składać
    inforamcje o wyborze dalej ryczałtu od najmu ( dodam że to już drugi rok
    czyli kontynuacja ) i jaka odpowiedz : dwie różne Łódz- trzeba składać a
    Pabianice nie trzeba .Fajne nie ? Co robić losowanie czy co ?
    Wiola

  • 4. Data: 2004-01-15 13:22:23
    Od: "SlaWasII" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czyli kontynuacja ) i jaka odpowiedz : dwie różne Łódz- trzeba składać a
    > Pabianice nie trzeba .Fajne nie ? Co robić losowanie czy co ?

    Pytać w swoim US.
    Złożyć dla świętego spokoju.
    Lub nie składać i się modlić by im się nie odwidziało.
    To co mówią przez telefon nie jest wiążące,
    a na piśmie nie chcą dawać.

    SlaWasII

  • 5. Data: 2004-01-15 16:57:49
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > Pytać w swoim US.
    > Złożyć dla świętego spokoju.
    > Lub nie składać i się modlić by im się nie odwidziało.
    > To co mówią przez telefon nie jest wiążące,
    > a na piśmie nie chcą dawać.

    W moim US mowią to w okienku, jak ktos przyjdzie
    z takim oswiadczeniem. Po prostu nie przyjmują.

    latet

  • 6. Data: 2004-01-15 23:25:51
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > W moim US mowią to w okienku, jak ktos przyjdzie
    > z takim oswiadczeniem. Po prostu nie przyjmują.

    Pierwsi rozumni:-)
    Przestali zaśmiecać pokoje zbędną makulaturą