  • 1. Data: 2004-01-29 13:47:29
    Temat: Zgubiony NIP :( jak odzyskac?
    Od: "DjAvX" <n...@W...pl>

    Witam,
    w zeszlym roku dostalem NIP z US (przyszedl poczta) i gdzies mi
    ta kartka zginela. mam pytanie, jak sie dowiedziec jaki mam NIP?
    Zadzwonic do Urzedu, czy jakos inaczej sie to zalatwia?

    DjAvX

  • 2. Data: 2004-01-29 14:07:45
    Temat: Re: Zgubiony NIP :( jak odzyskac?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, DjAvX wrote:

> [...]
    >+ ta kartka zginela. mam pytanie, jak sie dowiedziec jaki mam NIP?
    >+ Zadzwonic do Urzedu, czy jakos inaczej sie to zalatwia?

    AFAIK - wystąpić o duplikat. To jest zdaje się odpłatne :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-01-29 14:39:18
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > w zeszlym roku dostalem NIP z US (przyszedl poczta) i gdzies mi
    > ta kartka zginela. mam pytanie, jak sie dowiedziec jaki mam NIP?
    > Zadzwonic do Urzedu, czy jakos inaczej sie to zalatwia?

    Nie podadza przez telefon. Trzeba osobiscie, albo wyslac poleconym
    prosbe (i oczywiscie naklejony na pismie znaczek skarbowy za 5 zl ;)

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 4. Data: 2004-01-29 22:22:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 29. stycznia 2004 15:39 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane KrzysiekPP:

    > Nie podadza przez telefon. Trzeba osobiscie, albo wyslac poleconym
    > prosbe (i oczywiscie naklejony na pismie znaczek skarbowy za 5 zl ;)

    Albo uśmiechnąć się do pani w informacji :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2004-01-29 22:49:55
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Albo uśmiechnąć się do pani w informacji :)

    Trzeba miec posturę Fabio. My zwykly smiertelnicy tylko te panie
    frustrujemy ....

    Dzis w pracowni analitycznej pewnego NZOZu odstawilem dialog:
    - Dzien dobry, ja na badanie okresowe
    - Mocz pan ma ?
    - Czasami mi sie zdarza ...
    - Prosze sobie ze mnie nie zartowac !

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-02-02 12:31:29
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) DjAvX zapodał(a):
> [...]
    > ta kartka zginela. mam pytanie, jak sie dowiedziec jaki mam NIP?
    > Zadzwonic do Urzedu, czy jakos inaczej sie to zalatwia?

    Ja z rok temu tak miałem.
    Poszedłem do US (bo tak trzeba...).
    Miła Pani w okienku (poważnie! miła !):
    - blablblbla, NIP mój potrzebuję
    - wydruk kosztuje 5zł (chyba tyle...)
    - a bez wydruku?
    - mogę Panu przedyktować...

    Niby bez 'podkładki', ale potem znalazłem NIP w domu
    i się zgadzał...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl